Patetiska gubbe!

Nån som kommer ihåg den skumma snubben som försökte ragga på mig när jag satt ute och solade på tomten?
Jag har åtminstone inte lyckats förtränga det än...


Idag åt syrran lunch i Vällingby.

"Hej, är det ledigt här?" frågade nån.
"Visst", sa syrran. Men hon borde ha kollat nogrannare vem människan var.

För visst var det han. Det såg syrran sen direkt. Men han kände inte igen henne.
Men han babblade på om allt mellan himmel och jord. Visade henne sina tatueringar och berättade vad han skulle göra i sommar.
Och fortsatte:

"Jag verkar vara ganska känd i Hässelby"
"Jaså..."
"Mm.. Det verkar gå ett rykte om att jag har knullat varenda tjej i Hässelby. Men det är faktiskt bara fem stycken. Och det är ju inte så mycket med tanke på att jag är 32 år."

Ja, han sa så! Till nån han inte ens känner.

Intresseflaggan vajar liksom.

"Men hur gammal är du?"
"18"
"Det är så typiskt för alla snygga tjejer är typ mellan 18-25"

Men wakie-pakie. Inse att du är 30+, ful, läbbig och skum som fan! Kanske är bäst att sänka kriterierna lite?

"Ja, och så har jag haft villkorligt i två år. För jag stod på Brommaplan med sjukt mycket sprängladdning i väskan. Sen kom polisen."

Asså, vad är det för en värld vi lever i?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback