Tentaångest

Jag har kommit fram till att...
- organisering inte är något jag vill hålla på med i framtiden! Alls!!
- det ska bli sjukt skönt när den här tentan är över (om jag nu klarar den!)
- det är taskigt att lägga en tenta mellan 17 och 21 när det är champions league- final!!!
- mamma är bäst! Hon kom över med tenta-snacks till mig! Nötter, tuggummi, banan och festis!
- jag har varit duktig och städat badrummet och moppat köket idag.
- man kan bränna sig av att sitta en halvtimme i solen.
- jag ska bli rik i sommar.
- syrran faktiskt kommer hem nästa onsdag och jag måste köpa försenad födelsedagspresent!
- det är mors dag på söndag! Shit!
- jag ser fram emot helgen! Sola och dricka rosé kanske!
- jag är så jävla omotiverad till rehabträning nuförtiden...
- jag är lite nervös....
- jag borde ta och göra nåt, sitter fortfarande i pyamas...
- en promenad skulle sitta bra!

Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback