Tully Reunion!! (Igen)

Jahapp. Nu vare dags för Tully reunion i Stockholm! Hos oss!
I november var det i London och då var vi betydligt fler, nu kunde inte alla komma. Egentligen var det helt galet att vi lyckades få ihop alla 12 förra gången!
Nu blir vi sex stycken. Inte så illa det heller. Lär bli sjukt skoj faktiskt!
Riktigt kul ska det bli att träffa Mian igen!! Kan inte fatta att hon redan är hemma igen! Samtidigt som hon har gjort och sett massa och det känns som om jag knappt har gjort nåt alls sen hon åkte!

Igår var jag på styrketest för mitt knä. Först fick jag hoppa så långt jag kunde på ett ben och det gick rätt bra faktiskt.
Sen skulle jag sitta i nån maskin och göra lite övningar samtidigt som den mätte hur mycket jag kunde ta i. Jag har en bra bit kvar men sjukgymnasten trodde att om jag höll motivationen uppe så kunde jag vara klar om en 3-4 månader. Känns dock som en evighet och min motivation var borta för längesen...

Igår var det ju Valborg och det firade jag med att jobba 21-05. Det ringde konstant och det verkade som om ALLA var ute och partade. När jag åkte hem i taxin var det ljust ute redan vilket egentligen inte var så konstigt eftersom klockan var typ halv sex.

Jag har sovit bort typ halva dagen idag, lite tråkigt men behövligt!

Knät känns svullet för första gången på länge. Måste ha överansträngt det igår. Nu gör det lite ont och det är en jobbig känsla som kommer tillbaks. Usch, orkar inte med det här längre!
Vart inte bättre av att jag halkade och ramlade i köket heller. Typiskt mig. Suck.

Men men, tillbaka till partyt. Kom på igår att systemet är stängt idag och vi hade tre törstiga engelsmän som skulle komma! Men som tur var har vi lånat bilen så det gick rätt bra.

Ja juste ja, vi har köpt tv också! Vi hade bestämt oss för att bara titta och mest kolla in 32', det skulle väl räcka!? Men Stuart övertalade mig att köpa en 42' så det är som natt och dag mot den gamla lilla, tjocka!

Aja, nu ska jag till tvättstugan en snabbis som omväxling till städningen av badrummet. Tjoho.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback