En helt vanlig söndag i Grimsta...

Satt på balkongen och solade i förmiddags. Då spelade en granne Tom Jones mfl på högsta volym i

flera timmar. Våra next door neigbours ringde på dörren och gav oss två resekit (!) med öronproppar som de tyckte

att vi behövde.
Eh... deras gamla öronproppar?  Två resekit??
Dessutom luktade dom så äckligt vi fick ställa ut dom.


En annan granne solade naken (!) på balkongen. Hon låg på mage och hade  inga trosor

på sig.


Mötte den galna spanjorskan i trapphuset. Hon sa nåt på spanska och stannade sen på min våning (fast hon bor över oss) och stirrade på mig när jag väntade på att Stu skulle komma och öppna dörren. Helt normalt.

Jag och Stuart solade på gräsmattan. Lite längre bort stod en gubbe och spydde i en buske. Klockan fem på eftermiddagen. Helt nykter såklart...eh..kanske inte. Sen drog han ner gylfen och kissade, och fick stoppa mitt i kissandet för att spy igen. Fyyy faaan.


En liten unge kissade i sandlådan och grävde sedan precis där han kissat. Mysigt.



Get me out of here!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback