Busringningar

Tåmannen, "Får jag sitta på din tå? Får jag hoppa på din tå? Hur stora är dina fötter?" ja, ni vet, ringer fortfarande jäkligt ofta. Både kvällar, dagar, helger, vardagar. Det har han gjort ända sen jag började på 020 för ett år sen.
Det var lite kul i början men nu är det minst sagt lite tröttsamt. Att han aldrig ger upp liksom!! Skaffa dig ett liv!
Nu har det dessutom kommit en tå-mannen-kopia!! Ja, rösten är helt klart annorlunda, han säger andra saker... orka!
Kom på nåt nytt liksom!!

Och igår kom nåt nytt. Som jag tydligen missat ett tag eftersom jag inte jobbar så ofta...
GÖRAN PERSSON!

Jepp, en Göran Persson-soundalike har börjat busringa till oss!
"Hej, det här är Göran Persson, regeringskansliet. Jag ser att du har skickat in en insändare hit. Det står att du är skeptisk till Sverigedemokraterna och deras politik. Hur kommer det sig att du har mage att säga något sådant?"

Haha, det lät faktiskt verkligen som honom!!!! :)
Men varför säga nåt sånt? Sverigedemokraterna? Insändare? Ehh.. aja..
Tack iaf "Göran" för att du livade upp min dag!


Kommentarer
Postat av: telefonist

han ringer till oss på jobbet också lite då och då.. blev lite trött på det till slut och sökte efter de på google och hittade det nu!! hur många år har han hållt på liksom?!

2012-01-15 @ 03:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback