Gaaah

I natt drömde jag en riktig mardröm.

För det första så bodde mamma, pappa och Sara hemma hos oss i Grimsta (av nån anledning) och vi vaknade klockan fyra på natten av att det ringde på dörren. Jag förstod på nåt konstigt vis att det var vår alkisgranne som ringde på men innan jag hann stoppa mamma hade hon öppnat dörren och släppt in grannen.
Hon var packad och ledsen och grät och sluddrade nåt om hur mycket räkningar de hade att betala, 25000kr eller nåt sånt.
Hur som helst så ville hon inte gå och vi fick ingen sömn alls...
Nästa dag var det dags för min redovisningstenta klockan tolv på dan men jag försov mig och upptäckte att jag skulle komma försent!! Jag var helt förtvivlad!
Men sen på nå vänster hann jag i tid iaf och där var Mian som också skulle skriva tentan. (????) Hon började rabbla massa formler till en annan tjej och jag fattade ingenting. Det visade sig att jag hade missat massor.
Sen vaknade jag och det tog en stund innan  jag faktiskt förstod att det bara var en dröm.. Puuh.

Fan. Två veckor kvar och jag är uppenbarligen redan nervös!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback