Trött i huvudet

Nu får det räcka, orkar inte mer. Är alldeles för trött för att plugga.

Har haft en jätteskön helg hos mamma och pappa, kollat fotbollen (sjukt nervöst!), skidskytten (också nervöst!) och lite annan sport. Ätit kakor, cheescake och bullar hos moster (då vi firade min gravida kusins pojkvän som fyllde år) och hunnit med lite pluggande också.

Imorrn ska jag gå en långpromenad (verkar som det ska bli bra väder, jag hoppas verkligen det), gå och köpa nån god dricka, en frukt och lite naturgodis, kolla lite sex and the city kanske, hämta ut pappas födelsedagspresent, äta lunch/middag med några uni-kompisar och sen ere dags för min första salstenta klockan 18.

Det går som det går helt enkelt. Hoppas på lite tur med frågorna!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback