Tentaplugg

Fan, det märks att det var längesen jag pluggade på riktigt. Usch och fy, känns lite segt måste jag säga.
Är "ledig" hela veckan och måste fan se till att plugga ordentligt!
Har suttit hemma idag och va duktig och gick upp vid halv åtta. Förmiddagarna går rätt bra måste jag säga. Men sen blire tråkigt och det finns så mycket annat som "måste göras". Och så sjukgymnasten på eftermiddan också. När jag väl e hemma från det så är det inte lätt att ta tag i allt igen.

Nä, imorrn blir det nog Studentpalatset tror jag. Va där förra veckan och det var helt okej! Kände mig tvingad att lära mig massor när alla runt omkring såg så effektiva ut!

Vi får se.

Annars lär den här veckan gå fort den med, ska på öppningskväll på Stuarts chefs pojkväns hårsalong vid Stureplan imorrn kväll. Ska också till sjukgymnasten en gång till, har tvättid på torsdag, ska ut och äta med Uni-kompisarna på fredag (man kan ju faktiskt inte plugga hur många timmar som helst), ska på släktträff på lördag och sen spelar ju Portugal-Sverige på lördag kväll! Så den får jag se hos mamma och pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback