Min mysiga hemmakväll

Tog en liten paus i städningen för att plugga men hittade mitt Sats magazine i väskan som jag fick på Ekonomernas dagar idag (tack Phia för tipset om världens godaste gratisfika!) och tänkte läsa lite i det först!
Självklart var det första jag såg tre stora uppslag med bilder av min favoritsjukgymnast som sa åt mig att börja träna innebandy efter fem månaders rehab. Som var anledningen till att jag hade av mitt korsband igen men som han bara kallade "otur". Jag är verkligen jätteglad över att se hur han har blivit huvudansvarig för all Sats rehab-träning.
Själv sitter jag här efter tre år med den här jävla skadan, ett knä som jag inte kan sträcka helt och som klickar varje steg jag tar (tydligen nå brosk enligt nuvarande sjukgymnasten).

Jag är jätteglad att han har lyckats, verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback