Lugnet före stormen

Stuart spelar poker ikväll så jag är ensam hemma. Riktigt skönt faktiskt!
Har ätit fiskpinnar med stuvad spenat och ris, får passa på eftersom Stu inte är nåt fiskpinne-fan.
Har också kollat in ett Sex and the city-avsnitt, lika bra som alltid!

Blir en liten stunds slappande till men sen måste jag upp och hoppa. Ska städa och plugga. Jippie.
Imorrn kommer fransmannen och Stu har dessutom bjudit paret som vi har hos förra veckan på middag imorrn kväll så det blir fullt ös som vanligt!
Jag får åka in till Cityterminalen och möta fransosen så det blir ju spännande med tanke på att jag knappt känner människan! Närå, de blir säkert jättebra!
Nu ska jag försöka övertala mig att inte se ett avsnitt till. Får se hur det går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback