Lite trött.

Fick mitt betyg för hemtentan igår, och jag fick B!!!!
Jag är hur glad som helst! Var så himla nervös när jag stod i kön för att kolla, uppgiften var så konstig också så jag var väldigt orolig att jag inte ens skulle ha fått godkänt!
Var sen tvungen å kolla min rad ungefär fem gånger innan jag faktiskt vågade tro på att jag hade fått B!!!
Firade med att shoppa lite i stan. Sen åkte jag hem, städade lite och åkte tillbaka in till stan för att möta fransmannen.
Sen kom också paret vi träffade förra veckan på middag och vi var som vanligt sena med maten.
Till slut blev det klart iaf och vi åt väl vid nio-tiden. Det var en riktigt lyckad middag.
Kvällen slutade tillslut på Snaps med bra musik och massa dricka!
Har inga planer idag på dan, men får se vad som händer ikväll. Känner inte för att gå ut (eller ens dricka) eftersom jag jobbar imorrn och måste gå upp klockan sju men vi får se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback