Jag har fått springa!!!

Sitter i soffan och kikar i H&Ms nya heminredningskatalog (massa fint!) medans Stuart städar. Jag vet, lite dåligt samvete har jag men å andra sidan så ska jag tvätta imorrn och det e ju inte heller så jäkla skoj.

Igår på gymmet fick jag springa!!! 5 minuter på löpbandet! Kändes längre än så vill jag lova. Var väl inte hundra i knät men helt okej ändå! Har köpt nya löpardojor som ska va bra för mina fötter! Hoppas fan att dom e det också för de kostade 1400 spänn! (Eller 760 efter rabatt och presentkort, men ändå!)

Veckorna bara rusar iväg!! Tyckte det gick skitfort när jag jobbade så va helt säker på att det skulle gå långsammare å plugga men det här är ju helt sjukt!
Förra helgen var det jobb för hela slanten och det var väl inte det roligast jag gjort kanske men ändå bra med lite klirr i kassan.

Var år och dar sen jag hade en lugn helg och den här helgen är det grejer inplanerade som vanligt. Hade fredagen ledig och både jag och Stu hade pratat om hur skönt det vore att bara ha en hemmakväll och ta det lugnt!
Nästa dag hade Stuart bjudit över paret vi träffade i Berlin på tre-rätters middag och på lördag ska jag iväg och träffa innebandykompisarna på Lidingö. Sen hoppas jag kunna plugga lite också. Så så ere med det. 

Såg att Mian hoppat Bungy Jump och är jävligt imponerad!!! Såg galet häftigt ut!
En dag vill jag också till Nz...

Nä, nu ska jag sluta dagdrömma å plocka ur diskmaskinen , göra en kassaflödesanalys och sen gå och lägga mig. Tjoho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback