Idiot

Sen jag bytte till Tele2 i typ augusti så har jag inte lärt mig min pinkod. Jag fick med den på en liten lapp i ett kuvert (som jag sedan har lagt på alla möjliga olika dumma ställen) men that's it.
Jag har lyckats stänga av mobilen (när jag åkt flygplan) och den har dött några gånger och då har jag varit körd, fått panik ett tag tills jag sen hittat lappen och tryckt in pinkoden. Då har jag blivit så lättad och glad varje gång att jag inte har orkat brytt mig om att skriva ner koden någon annanstans. Problemet är ju liksom löst.

Men nu har jag gjort det igen. Mobilen dog och jag hittar inte den där jäkla lappen!! Har verkligen inte den blekaste aning om vart den är och kan inte alls komma ihåg koden.

Så nu måste jag ringa tele2 imorrn bitti. Kommer säkert inte få en ny pinkod på en gång heller!! FAN VAD KLUMPIGT!
Har vänt upp och ner på hela lägenheten och har letat på alla möjliga tänkbara ställen men lappen är borta. Säkert kastad för längesen.

Buuuäääh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback