Ensam hemma

Stuart är i Prag... tror jag. Efter mycket om och men. Snöstorm eller nåt på Skavsta och om jag förstått det rätt så fick han flyga från Norrköping istället. Alltid är det nåt när det gäller Ryan Air.

Jag kan inte förstå att det var sol och vår igår, jag gick en promenad mellan Frescati och Kräftriket för att hämta mina anteckningar (som jag lyckats glömma men till slut tack och lov fick tillbaka) och visst kändes livet mycket lättare då!? Tentaångesten var borta och livet lekte.
Vafan hände???
Nu ere mörkt, grått och trist igen.

Har varit ute och ätit ikväll. Var på en italiensk restaurang på söder med tre kompisar från universitetet. Nu är jag alldeles för mätt. Va dumt av mig att äta den där jäkla efterrätten, var ju perfekt mätt efter pastan. Istället mådde jag nästan illa efteråt.
Aja, kvällen var himla mysig iaf.
Nu ska jag gå och lägga mig så jag kan gå upp hyfsat imorrn och plugga lite innan det blir släktträff och fotbollskväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback