Sommarlov och A på sista tentan!!!

Firade igår med tapas, sangria och en päron-mojito.

Idag var jag ledig och var hos läkaren på förmiddagen. Nån rutinkoll och han sa inte så mycket men blir alltid så deprimerad när jag är där. "Ja, du som har haft sån otur och ramlat och så, det verkar aldrig vilja bli bra det här"...
Nä, fy fan vad motivationen är nere på noll just nu!

Gick och shoppade efteråt och köpte två par skor, en klänning och ett par jeans-shorts. Sen blev det Sushi i Vällingby. Skulle träffa Ro och äta lunch men upptäckte att Mian och Carro skulle äta lunch också så det blev alla fyra!

Imorrn börjar jobbandet. Ska vara ledig tre veckor i sommar. Två veckor ska vi till Skottland och sen har jag en vecka ledigt också innan skolan börjar igen.

Hello kontoret med andra ord!

Nu ska jag ta mig i kragen och åka till sjukgymnasten, även om det inte känns ett dugg lockande...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback