Bebisar

För några veckor fick min yngsta tjejkusin (hon har precis fyllt 19) barn. Jag kom fram till att Emma (som hon heter) skulle va tre och ett halvt när min kusin är lika gammal som jag är nu. Lite skrämmande!!! Jag är verkligen inte redo för barn än!!
Jag har nu träffat den lilla ungen tre gånger iallafall och det är verkligen en riktig sötnos! Sover typ heeela dagarna, totalt har hon väl varit vaken tio minuter de gånger jag sett henne! Inte har hon skrikit en gång ens heller, hur skönt som helst!!

Samtidigt har två kusiner till fått barn nyligen. De är dock lite äldre, över trettio båda två.
Var på den enas dop för några veckor sedan. Hur söt unge som helst han med!! Grät ingenting heller! Bara tittade stort hela tiden, även om det var nära när prästen skulle ta vatten på huvudet på honom. Han höll honom upp och ner typ och Antons ansikte blev bara rödare och rödare....
Men det gick bra!!!

Får se vems tur det blir nästa gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback