Mitt "sommarlov" so far

Shit pommes. En hel månad sen jag skrev.
Har sedan dess haft en grym midsommar, några helt okej jobb-veckor, en toppensemester i Skottland (och England) och mycket annat smått och gott...

Skottland-semestern kanske jag kan berätta om imorgon om jag har tid över.

Efter jobbet ska jag och Stu ha sushi-picnic i Rålis med lite vin.. och lite ost och kex också kanske... Mums!
Får inte bli alltför onyttigt med tanke på hur mycket jag åt i Skottland!!! Fy fan...vad gott det var! :)
Gick iaf ut och sprang ute igår för första gången på typ ett år. Bara korta spåret i Grimsta och tillbaks men jag var ändå stolt över mig själv, och över mitt knä som bara gjorde lite ont.

Imorgon blir det en mini-semester till Åland med familjen.
Njuta på soldäck, shoppa lite i taxfreen, dricka lite goda drinkar, äta smarrig buffé, sjunga karaoke (eeh nej!!) å umgås med mamma, pappa och Sara. Ingen Stuart, han ska på "HR-boys weekend" i Riga.

Låter inte helt fel va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback