Upprop

I torsdags var jag ju på upprop i skolan. Var ganska nervös men det hade jag ju inte behövt vara direkt.
Kom dit i lite väl god tid kanske men det gjorde ju inget. Många var ändå där före mig men fy vad många som kom försent. Vem fan vill komma försent när det står klart och tydligt på lappen att man ska vara där klockan tio? Det kom tillåme folk vid halv elva!
Sen var det iaf bara att sitta och vänta på att sitt namn ropades upp. Sedan svara klart och tydligt "JA!", få lite papper och sen gå hem. Väldigt givande...

Kom hem från sjukgymnasten för en stund sen. Var riktigt tungt att ta sig dit i morse.
Idag har jag introduktionsföreläsning så jag hoppas få lite mer klarhet efter det. Sen blire tandläkaren (USCH!) och sen nån spelning på Mose backe. Körig dag med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback