They tried to make me go to rehab I said no, no, no....

Fy fan, det här börjar bli jävligt segt nu!!! Går ju knappt framåt för fem öre... Suck. Det finns en maskin som jag har haft problem med efter skadan på Coop och som äntligen kändes bättre förra veckan men idag när jag var där kändes det lika jäkla dåligt igen! Kunde inte göra den alls för det gjorde ont... så typiskt.

Är så trött på att inte kunna träna för att det är kul utan behöva släpa sig till rehaben och ha tråkigt och jobbigt och segt varje gång. Jag kommer ihåg den gamla goda tiden när jag dansade eller spelade innebandy, det var jobbigt ibland men det var ändå hur kul som helst! Jag såg fram emot att träna! Men nu har jag bara ångest varje gång jag ska dit...

Hemtenta-ångest har jag också. Sitter här och kommer fan inte ihåg hur man skriver en bra uppsats (om jag någonsin vetat det). Och då ska man självklart klämma in tråkig rehabträning i den redan ångestfyllda dagen!

Nä, det är väl bara att kämpa på. Tentan blir väl klar till slut och rehaben ska väl också ta slut nån gång i framtiden... Långt fram i framtiden antagligen men nån gång ska knät fan bli bra. Och då ska jag gå på massa aerobics, step och andra roliga pass flera gånger i veckan och inte sätta min fot bland maskinerna! Det ser jag fram emot.

Nu måste jag återgå till pluggandet. Jippie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback