Studentliv

Har alldeles för mycket egen tid den här veckan, hela tre helt "lediga" dagar och jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till!
"Plugga!" sa Phia och det har hon ju alldeles rätt i såklart! Den här kursen är bara så flummig och jag kommer helt klart plugga på fel saker! Och det är så himla lätt att dagen bara rinner iväg utan att det blir mycket gjort...

Å andra sidan är det ju bra med mycket egen tid, då hinner man ju planera in grejer som måste göras, när man har tid att göra dom...

Hann till sjukgymnasten igår och ska dit igen imorrn. Idag efter skolan träffade jag Phia och Nattis. Väldigt trevligt och åt världens godaste (jag lovar, det är sant!) middag i Kungshallen. Det var nog förmodligen också världens onyttigaste middag vilket kanske inte var sådär jättebra men gjort är gjort!
Kul å träffa tjejerna och fick iaf höra lite mer om Nattis nya snubbe!
Senare i veckan blir det förhoppningsvis en fika med Kennet, militärsittning och lunch med Carro! På fredag ska jag sen jobba det jätteroliga passet 21-05 och det ser jag verkligen fram emot....NOT!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback