Militärsittning

Ligger fortfarande i sängen men ska snart börja plugga lite har jag tänkt.
Militärsittning igår alltså. Var på förfest med några tjejer först på lilla Essingen och det var skitskoj!
Blev lite cider och Abba-singstar. ♥
Sen blev det till å dra till själva sittningen vid sju.
Massvis med folk den här gången också, några var riktigt seriösa med utklädnaden men de flesta hade väl som jag, nåt militärfärgat och lite smink.
Middagen och dansen var trevlig, men var ganska trött hela kvällen. Vet inte varför för vi har egentligen inte haft en speciellt stressig vecka i skolan eller så. Mådde nästan illa ett tag efter middan också, trots att jag inte alls var speciellt full, tror det blev för mycket cider, alldeles för sött efter ett tag.
Blev en rätt tidigt hemgång vid tolv. Var så varmt där inne och jag var inte på jordens danshumör heller så det vart rätt lagom. Skönt å va i säng redan vid ett.

Nu blire förhoppningsvis lunch med Carro senare idag, sen jobb 21-05 ikväll, jippie! Sen blir några timmars sömn i Solna för att imorrn kolla in syrrans match. Har också middag med innebandy-polarna imorrn kväll, det ska bli skoj!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback