Full rulle

Har inte mått hundra idag heller, jävligt segt måste jag säga!
Blev ingen sjukgymnast så vi får ta det imorrn och torsdag iaf...

Nu ska jag och Stu åka till Skavsta och hämta hans föräldrar som ska bo hos oss till på söndag kväll.
När de åker ska vi sen till Berlin på konsert över måndag-tisdag. KINGS OF LEON!!!! (Nu eru lite avis iaf va Mian!?) Ska bli sjukt kul!
Ingen rast ingen ro.
Nästa vecka är det dessutom Man U - Inter (eller tvärtom) i första Champions league-matchen, tapas-kväll med några nya Uni-kompisar och middag + drinkkväll med Stus jobb inplanerat.

Sen dessutom nya redovisningskursen som verkligen verkar vara fullsmockad med info och där jag missar två tretimmars-föreläsningar nästa vecka.

Puuh. Blir lite trött bara av att tänka på allt.

Men som sagt, nu ere dags å dra! Tjo å tjim!

Kommentarer
Postat av: mian

SJUKT avundsjuk! men ikvall ska jag forhoppningsvis lyckas med det som vi aldrig lyckades med, ga pa sugby. osaker pa om det ar union eller leuge.. :) puss

2009-02-20 @ 05:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback