Bortförklaringar...

Fan. Är jordens tråkigaste människa. Det måste jag vara.
Okej, lite fylleinlägg här men klockan är ändå halv ett på en lördag så det gör inget!
Jobb-passet igår kväll var inte att leka med. Hyfsat segt. Sov sen i Solna och det var inga problem att sova på madrass i mitt gamla rum!
Ikväll var jag på middag med mina innebandykompisar. Jättetrevligt men som alldeles för ofta kunde vi inte bestämma oss för vad vi skulle göra med kvällen.
Nån ville åka in till stan, några ville stanna kvar och bara prata, några ville åka till Garbo i Sumpan. Tiden gick och vi kom inte riktigt fram till nåt. Blev iaf så att två åkte hem. Sen skulle resten åka till Garbo. Klockan var väl tolv.
Vi ringde taxi och allt och i sista stund drog jag mig ur och gick hem. (Middna var så passande bra i Vällingby!) Fan vad trist. Men jag orkade bara inte....
Hade säkert blivit hur kul som helst! Men känns som det enda jag gör nu förtiden är att dricka typ!
Och somnade ju ändå halv sex imorse så så mycket sömn blev det inte....
Dessutom har jag inte så mycket pengar efter två sittningar, fyra andra partyn och massa annat senaste tre veckorna... Kände bara att jag inte orkade.
Men samtidigt ville jag ju gå ut med tjejerna! Nu sitter jag här istället. Fy vad trist.
Stu är också ute, nånstans i stan. Men dit orkade jag inte heller åka.
Men men... Dags att gå och lägga sig istället antar jag...
Är sjukt trött! Är nog till mesta dels alkoholen...zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz. Gäsp. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback