Bläää

Kom precis hem från tandläkaren 1400kr fattigare. Buhu.
Så jäkla trist att betala så mycket pengar för något så tråkigt.
Men nu är det gjort iaf. Lyckades klara mig utan bedövning vilket var väldans skönt såhär i efterhand. Det gjorde inte så himla ont, var mer väldigt, väldigt obehagligt. Nu hoppas jag kunna klara mig från fler hål tack!

Var alltså på bio i lördags kväll. Filmen var bra men mådde hyfsat illa.
Den var filmad precis som om de använt en hemma-videokamera. Och jag klarar inte av sånt, det skakar och håller på. Blir åksjuk efter ett tag. Så när filmen började visste jag redan att jag skulle börja må dåligt. Och det hade jag rätt i. Lite svårt att njuta av filmen men jag överlevde iaf, fick kolla bort när de gick omkring och lite så...

Vaknade sen upp igår med magkramper och noll energi. Syrran skulle komma på middag och vi behövde städa och köpa mat, så hoppades att det skulle gå över under dan. Men det gjorde det inte. Var inte så hungrig och åt bara en halv korv med bröd till lunch men när syrran var här fick jag i mig lite mer än så iaf! Var ändå trevligt att hon kom, hon åker liksom om en vecka! Galet värre!

Magkramperna är fortfarande kvar och mår sådär i allmänhet vilket är jävligt irriterande, vet inte om det är så smart att åka till sjukgymnasten när jag mår såhär...

Imorrn kväll kommer Stus päron hit så det blir fullt ös den här veckan också! Men blir nog skoj!
Nu ska jag gå och vila lite innan jag måste göra mig iordning och åka till Uni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback