Ex-balettdansös?

Tillbaka hos sjukgymnasten den här veckan. Har varit härligt med lite semester ifrån rehaben och tror att det har gjort gott, har inte lika ont längre när jag kör vissa maskiner... Så det känns skönt!

När det känns lite vemodigt att vara tillbaka på gymmet är det tur att det finns lite roliga filurer där och tränar som kan liva upp en lite!

Igår när jag var där tränade jag samtidigt som en riktigt lustig stammis-dam.

Hon är en typ 55-årig (föredetta?) dansare som inte har några problem med att göra några piruetter och danssteg framför spegeln även om det är fullt med folk i gymmet. Igår när jag var där stod hon även på händer mot väggen en stund... helt normalt liksom...
När andra har t-shirt och mjukisar på sig när de tränar har hon mönstrade sidenshorts och en topp med krossad sammet och svart spets. Alltid samma kläder. I vanliga fall brukar hon ha något linne under eftersom den genomskinliga spetsdelen är mitt fram på toppen men igår hade hon svart bh under = värsta synliga klyftan!
Håret har hon i någon slags klämma och hon är alltid party-sminkad när hon kommer.

Som om det inte vore nog har hon även en spark (scooter?) som hon åker dit med och ställer inne på gymmet (med lås så att ingen ska sno den) och som hon har klätt med en glitterboa. Ibland varierar hon med något guldaktigt glitter från en tub istället. Riktigt glammigt!

Ja, jag säger då det...

Kommentarer
Postat av: HEARTBREAK ONLINE

Lämna en kommentar så svarar jag i samma inSpana gärna in vår blogg! Innehåller allt från kärleksproblem till favoritställning. + Mycket mycket mer! Här hittar ni också bra tips.

Dela med dig av dina erfarenheter och ta del av andras. Hare bra =)



heartbreakonline.blogg.se

Postat av: johan

låter som en tjej för mej . hon 55 åringen asså

2009-10-12 @ 18:15:59
Postat av: evelinaerikssn §

allt bra? :)

2009-11-05 @ 00:44:18
URL: http://evelinaerikssn.blogg.se/
Postat av: Agnes

Heeej! Fin blogg!

Kommentera gärna min blogg =)

2010-10-14 @ 16:50:31
URL: http://swetiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback