Ingen tråkig rehabträning den här veckan, tjohoooo! :)

Min sjukgymnast är alltså borta den här veckan... Han är på EM i gymnastik (vilket förklarar tjejen jag tyckte var väldigt lik Veronica Vagner inne på hans kontor förut). Så det blev till att prova lite annan träning i veckan istället!
I måndags var jag på promenad i Grimstaskogen, väldigt mysigt även om det fortfarande var lite snö och halka kvar. Skönt att få gå i skogen för en gångs skull, trevligt med lite fågelkvitter emellan låtarna!

Sen igår var jag och mamma på Yoga. Första gången för oss båda och det var ju skönt att inte vara den enda som var smidig som ett kylskåp! Det var lite lustigt faktiskt. Väldigt annorlunda. Det bästa var nog avslappningen, inte ofta man har tid för sånt... och de tio minuterna vi skulle ligga där i slutet var svåra nog!
"Du slappnar av i tarmarna.... tarmarna är nu avslappnade. Du slappnar av i hjärtat..." hmm.. undra vad jag ska äta till middag? Kantarellsoppa hos mamma och pappa eller potatisgratäng och kyckling hemma? A juste, tarmarna vare ja! Å hjärtat!

Nä... men det var säkert bra! Svårt att koncentrera sig ibland bara! Har träningsvärk i ryggen idag iaf. Måste vart den där Cobran! Å sen var det ju jobbigt att bara sitta rak i ryggen tex! Inte ofta jag orkar göra det. Yoga kan jag nog göra om nån gång!

Ajuste, tentan gick okej förresten. Men den var jävligt svår!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback