"Sex and the city"-kväll

Middan igår kväll med tjejerna var jättemysig! Vi borde göra sånt oftare!!!

Efter mycket om och men tog jag beslutet att gå på matcherna. Det blev hyfsat mycke party igår och det blir hyfsat mycke party framöver också. Känns som rätt beslut just nu iaf!
Dammatchen var bra och AIK vann herrmatchen, det var kul att träffa innebandykompisarna så det var helt klart en bra dag!
Lite tråkigt att alla andra skulle på festen ikväll utom jag men samtidigt kände jag faktiskt att jag behövde en riktigt lugn kväll.
Så nu e jag hemma alldeles ensam och kollar på Sex and the city! Inte helt fel det heller...

Imorrn blir det BP-AIK på Grimsta med pappa. Hoppas på sol!!
Så det är ingen händelselös helg direkt!

Tvätten får jag dock ta nån annan gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback