Harkel

Har fortfarande inte blivit av med min förkylning.
Var hos sjukgymnasten igår. Kunde inte bestämma mig för om jag skulle åka dit eller vila en dag till.
Kändes rätt tungt när jag var där iaf. Började med att springa på löpbandet och som om det inte var tungt nog så sken solen in från fönstret rakt i mitt ansikte och bländade mig samtidigt som tjejen på maskinen bredvid mig luktade sjukt mycket svett. Finns det något värre en riktigt mycket svettlukt??? Det går liksom inte att andas!! (Det skulle väl vara äcklig, frän bebis-diarée eller riktigt dålig andedräkt annars... Hugaliga.)

Idag har jag fortfarande som en klump i halsen som fan inte vill försvinna! Känns som om jag konstant måste harkla mig och hosta. Å det är ju kul när man ska sitta i en sal med 120 pers och skriva tenta i tre timmar. Jag skulle själv bli galen om nån höll på så då. Så jag får ta med mig massa dricka och halstabletter typ.

Annars har jag väl aldrig känt mig så osäker inför ett prov. Men det är väl bara att börja vänja sig.

Fick ett mejl av jobbet igår om mitt sommarjobb. Tio jäkla dagar! Och inte ens tillsammans. Så det var ju skit.
Nu får jag verkligen hoppas på det nya jobbet!

Mycket att hålla tummarna för med andra ord....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback