Beslutsångest... som vanligt.

Försöker städa lite men är trött efter tentan!
Phia, Carro och Karin ska komma hit på middag imorrn så det får ju inte se förjävligt ut. Skulle gärna dammsuga men det finns tyvärr ingen tid. Suck.

Stu är på Mallis i helgen på svensexa. Så jag e ensam hemma. Om jag vill kan jag gå på Sm-finalen i innebandy på lördag, men jag har bokat tvättid och det fanns fan inte en enda annan tid när jag kollade.
Annars kan jag också gå på middag och sen följa med på efterfesten på kvällen. Men båda går iaf inte. Har inte råd och vill ta det lite lugnt nån gång...

Men vad är bäst? Sm-final på dan? Eller ferre på kvällen?
På ett sätt orkar jag inte dricka igen, men å andra sidan jobbar jag nästa helg... Men å tredje sidan så ere party som gäller typ hela maj. Å fjärde sidan ser jag inte de här tjejerna så ofta så vill ju träffa dom nåt iaf!

Gaaah, varför e jag inte född med bättre beslutsförmåga?? Verkar inte bli bättre med tiden heller tyvärr....

Får nog sova på saken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback