Sjukskriven

Ännu en dag i sängen.
Sova till tio, frukost, spruta, kolla lite på datan, fixa lite grejer, kolla nån film. Jäklar, klockan är redan fyra! Och ännu en dag har bara försvunnit utan att jag förstått hur. Galet.
Igår var jag till sjukgymnasten. Åkte kommunalt dit och bara promenaden till busshållplatsen (ingen lång bit) gjorde mig illamående. Hjärtklappning hade jag också. Fy fan.
Lyckades ta mig på både buss och t-bana. Svor över att jag var på fel sida av perrongen.
När jag väl var framme sa han iaf att det såg bra ut och jag fick göra några böja-sträcka övningar.
Skönt att komma utanför dörren.


Skulle börjat jobba imorgon men knät känns inte riktigt redo för det så blir hemma till på måndag.

En vecka kvar till födelsedag och flytt. Tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback