Jag är så sjukt...zzzz..trött.

Uppe vid halv sex i morse. Lång dag. Först jobb till fyra och sen träffa en gammal kompis för en fika i stan.
Blir alltid lite irriterad på mig själv för att jag inte gillar kaffe när jag ska fika. Går man på café så ser och luktar det ju så gott! Att dricka te är tråkigt och att ta en juice som man kan köpa i vilken affär som helst är inte speciellt lockande.
Men nu har jag hittat nåt jag gillar, finally! I löööv chai latte. Mumma.

Har precis kollat klart Djävulen bär Prada med syrran som är hemma igen sen i söndags. Kul att umgås lite med henne, filmen var helt ok den med. Hade dock hellre legat och sovit. Är riktigt slut. Men jobbar kväll imorrn... Börjar inte förrän fem och slutar inte förrän tre så försöker hålla mig vaken så länge som möjligt för att kunna sova länge imorrn.
Får se hur länge jag klarar mig.

I går kväll efter maten kollade jag Ps. I love you som syrran till min stora glädje hade med sig från Oslo. Stuart spelade fotboll och jag tänkte att jag skulle kolla på den ensam=jag skulle kunna gråta ut utan att behöva hålla inne mina tårar.
Och så blev det  verkligen. Minst sagt. Ögonen tårades fan innan jag tryckt på play. Gick åt en hel del snytpapper.
Sen kom Stu dock hem typ i mitten av mitt störtböl och jag var tvungen att ta en paus.
Han ville se slutet med mig sen vilket gjorde att jag försökte hålla mig från att gråta under resten. Det gick faktiskt bra även om jag ständigt hade en stor, fet klump i halsen. När jag klarat mig så långt som till eftertexterna stod jag inte ut längre. Det blev en ännu värre gråtattack, hehe...
Måste ha sett väldigt vacker ut, hulkande med mjukisar på, filt, snorpapper i högsta hugg och svullna, röda ögon... mmm.

Aja. Tog en titt i spegeln och upptäckte att jag inte ser speciellt mycket bättre ut just nu.
Läggdags tror jag. Jag ger upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback