After work

I fredags efter jobbet åkte jag in till stan för att ta en öl med Stu och hans irländska polare.
Vi gick till "Soft cock" (även känd av normala svenskar som Soft kök och bar). Det ligger passande nog på Malmskillnadsgatan. Det här var alltså vid kvart i sex och vi satt på uteserveringen.
Då säger irländaren: där borta står två horor.
Nä, svarade jag. Såklart det inte är, okej att vi är på Malmskillnadsgatan men det är ju mitt på blanka dan. De såg dessutom ut som två vanliga tjejer som bara väntade på en kompis eller nåt.
Men så stannade en bil och tjejerna klev in. Bilen stod kvar en stund innan tjejerna till slut klev ut igen.
Bilen körde förbi och jag såg att det satt en äcklig gubbe i den.
Fy fan. Skabbigt värre!
Men ölen var god iaf.

Å det var tacomiddan efteråt hemma hos Carro också. Mums fillibabba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback