Va fan då...

Är lite besviken på mig själv för mitt obefintliga bloggande. Men antingen e jag trött, jäktad, eller så har jag glömt bort det.

Jobbade tidigt hela helgen men det gjorde inte så mycket. Det var ganska lugnt på jobbet och så fick jag ju ändå gå på Sverige-Portugal på Råsunda i lördags kväll! (Tack Jonna!!!)
Super-platser på Östra nedre och riktigt coolt när lagen ställde upp och Ronaldo faktiskt var där, inte alls speciellt långt ifrån oss! Matchen var också helt okej och Sverige spelade bra. Fan att det inte blev tre poäng asså...

Igår fyllde pojkvännen 25 bast. Jäklar vad gammalt. Fast det kan man inte tro att han e ändå.
Hade päronen här på middag och vi åt Stir fry och kladdkaka (som jag lyckats göra! Wow!) till efterrätt. Ganska trevligt att se föräldrarna i lagom mängd faktiskt!
Lördagen den 25:e ere maskerad här som gäller. Då jäklar!

Eftersom det var jobb i helgen så har jag nu varit ledig i två dar. Men det stör mig lite att jag inte hinner med så mycket skoj!
Igår var jag hos sjukgymnasten i två timmar. Frustrerande att det tar så lång tid! Och sen hem, vila knät lite, äta lunch, handla kakform på öb, hem och baka kaka, städa lite och sen vips var klockan sex!
Å samma sak idag kan jag tänka mig. Har precis varit hos sjukgymnasten från 10-12 och strax ska jag till tvättstugan.
Har blivit jag som får ta tvätten, "jag är ju ledig i veckan och han kan ju bara tvätta kvällar och helger. Det blir ju mycket lättare så..." Yeah, whatever.

Stuart trivs på sitt nya jobb vilket är himla skönt med tanke på att hans förra jobb var skit.
Han verkar ha mycket att göra men han gillar det så hoppas det fortsätter så...
Han får förutom mer än dubbelt så mycket i lön mot förra jobbet, nu även gratis tandläkare, svenska-utbildning på folkuniversitetet betald åt sig och 100% lön när han är sjuk. Inte helt fel med andra ord.

Själv har jag sökt utbildning nu så vi får se om det blir plugg i vår möjligtvis...

Nu måste jag kila iväg till tvättstugan! Guuuud så skoj!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

fylleinlägg regerar!! haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback