Skumma kunder

Var en hel del konstiga samtal på jobbet igår....

Först ringde en kille som var jätteotrevlig mot en kollega och som ville ha rabatt fast han inte skulle ha det, så vi bestämde att han inte skulle få nån bil. När jag berättat för honom att han tyvärr inte skulle få någon bil och att han kunde ringa nåt annat bolag i sånt fall blev han skitsur och skrek åt mig. Inte vad som helst heller utan typ:
-"Jävla horunge. Du e en jävla hora, det är vad du är!
-"Hmm.. jag vet faktiskt att jag absolut inte är någon hora."
-"Jo, det e du visst! Och din mamma är också en jävla horunge ditt lilla luder!"

Ehhhh....okej....

Sen fick jag tåmannen i luren.
"Hej jätten Anna. Får jag sitta på din tå? Får jag hoppa på din tå? Får jag rida på din tå?".

Ehh....

Lite senare ringde en kille.
"Hejsan. Du, jag skulle vilja ha en bil som ska köra mig från punkt A till punkt B."
"Från punkt A till punkt B???"
"Ja, det stämmer."
"Okej. Vill du åka nu på en gång eller?."
"Ja tack, det vore jättebra."
"Okej, men då skickar jag en taxi till punkt A på en gång då."
"Vad bra! Tack. Hejdå."

Hmm...

Sen 10 min senare frågade Mikaela om hon kunde koppla en kund till mig. Visst sa jag.

"Hej, du lovade att jag skulle få en taxi till punkt A men nu har det gått 10 min och jag ser ingen bil."
"Oj, vad konstigt, jag skickade fram en bil på en gång. Jag ber så mycket om ursäkt. Jag skickar fram en ny bil på en gång."
"Okej, bra. Tack."

Rikigt lustig busringning måste jag säga. :-)

Bara en 10-timmarskväll kvar sen ere ledigt hela helgen! Tjohoo!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Haha, faan va roligt!! Försöker plugga till tentan nu men garvar bara åt dina skumma kunder=) haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback