Oktoberfest

Ikväll ere ferre som gäller.
Taxi 020 och Taxi Kurir tillsammans. Massa folk nånstans inne på Birger Jarlsgatan. Har sån bra koll, not!
Nån slags middag ska det bjudas på och öppen bar ere dessutom. Najs najs!
Och jag som inte riktigt kunnat parta på ett bra tag. Nu jävlar.
Nja. Ska nog ändå ta det lite lugnt...kanske. Jag bjuder iaf med mina två polare kryckorna. Lika bra.

Annat skoj:
Hade Mian, Jonna och Andreas här i onsdags på middag. Mucho trevligt.
Skulle egentligen jobbat ikväll men fick ledigt för att gå på festen och istället för att jobba 17-03 ikväll blire 15-23 på sön.
Nästa helg har vi inflyttnings/födelsedags-party här!!! Maskerad ska det bli och tror jag har bestämt mig för vad jag ska va...

Mindre skoj:
Imorrn kväll ska jag jobba elva timmar. 16-03. FY FAN. Men det ska jag förtränga idag har jag tänkt.
Efter det följer jobb sön-tor. Jippie...


Nu ska jag ta en dusch och göra mig iordning.

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback