Change of plans

I onsdags efter jobbet stod vi några stycken och beklagade oss över att vi jobbade kväll i helgen. 17-03 på fredag, 16-02 på lördag och 15-23 på söndag låter ju inte speciellt kul va!?

Då sa en kille i andra halvan av teamet till mig "va, skämtar du! Jag jobbar tidigt och måste ju gå upp mitt i natten tre dar i rad! Det är ju mycket värre!"
"Inte en chans!", sa jag. "Vill du byta?"
Så vi bytte pass i helgen å helt plötsligt gick jag från att ha planerna: "sova" till "hur ska jag hinna allt?".

Nu blire myskväll hos Carro, maskerad hos Stus gamla jobbkompis och middag plus kyrkogårds-besök med päronen. Så mycket sömn blir det inte och även om jag måste upp tidigt så e det bra så mycket roligare än att prata med fulla halloween-ungar!

Nu har jag precis haft två lediga dagar. Igår blev det besök hos sjukgymnasten och tvättstugan. Idag blev det sjukgymnasten igen och lunch med mammma och maskeradsklurande.
Fan, orka med alla dessa maskerader!! ;)
På lördag hinner jag ju inte va där så länge heller så orkar verkligen inte lägga ner massa pengar och energi på det. Tema "cartoon and tv-character" och efter mycket om och men kom jag fram till att jag ska vara häxan i snövit. Jepp, I know. Häxa är typ det tråkigaste man kan vara, men å andra sidan, lösnäsa och hatt har jag, å sen räcker det med en stor munkjacka, en kjol och en korg med äpplen så är jag klar att gå! Å gå på fest i mjukiskläder e ju inte helt fel! Så det blir nog bra det där...

Då e frågan bara vad jag ska vara nästa helg... men det får jag ta itu med senare!

Kommentarer
Postat av: Alina

Hejhopp! Ha en trevlig kväll! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback