Tar sån jäkla tid!

Var rätt trött på mitt knä förra veckan. Det är ganska segt å va hos sjukgymnasten tre gånger i veckan å göra alla dessa skittråkiga rehab-övningar. Dessutom funkar inte ström-grejen som den ska. Apparaten stängs av stup i kvarten. Uppenbarligen för att jag är för trött i knät men det vägrar sjukgymnasten inse. Han tror att det är nåt fel på apparaten och vi måste starta om den typ tre gånger varje gång. Väldigt frustrerande och all min sista energi försvinner på nolltid, känns som mina muskler verkligen kommer slitas ur benet på mig...

Men lite positivt iaf, i torsdags var jag nämligen hos doktorn på en koll och fick höra att knät såg så bra ut som det kan göra efter åtta veckor. Böjning och sträckning var bra och jag hade ingen svullnad kvar. Tjoho!
Det hela tog väl en 30 sekunder att kolla. Tack å lov att jag har frikort nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback