Semester...

Jääävligt skönt med 6 dagars semester!!!
Såg fram emot två dagars slappande, sjukgymnastande och packande innan vi åker till London imorrn kväll. Å inget tvättande för en gångs skull. Känns som det e vad jag använder mina lediga veckodagar till. Det blir ju mest praktistk så. Men det skulle jag alltså skippa nu hade jag tänkt. Men så sa Stuart igår kväll: "But babes, we need to do a washing before we go! I have some stuff that needs to be washed. And I don't have time to do it."
Framförhållning liksom.
Så nu blev det tvättstugan idag iallafall. Men det gör inte så mycket.

Packningen får jag ta tag i imorrn för mamma kom över med fel väska! Måste ju ha gott om plats för all min London-shopping!

Nu ska jag slappa en stund till... Snart ska jag å fika hos Phia och sen ikväll ska jag på börsen med jobbet å äta god middag och kolla in R.E.A! Ska bli riktigt skoj!!

Kommentarer
Postat av: petra

jo det lär det göra :D aa det vill vi, den 8 dec ska vi på ultraljud så då får vi veta :D



kram petra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback