Skitnervös nu...

R.E.A var jättekul igår! Många skämt var väl sisådär och en hel del personer de imiterade visste jag inte vilka de var. Men en hel del var riktigt jäkla kul också!!!
Vi skulle vara där redan vid halv sju för att få bord. Sen fick vi beställa maten och så. Huvudrätt och efterrätt bjöds vi på men dricka och sånt fick vi betala själva. Och det var inte billigt direkt! Kände mig som jordens snåljåp när jag satt och smuttade på mitt glas vin och min drink under hela kvällen men tur var det ändå för bara det gick på 170 spänn! Hugaliga!
Men som sagt, showen var jättebra (när den väl började) och skrattade jättemycket! (Inte lika mycket åt Rakel Molin som de andra dock. Önskade att Babben var kvar istället.)

Somnade vid halv ett i natt och hade tänkt sova till strax efter nio idag iallafall, men istället vaknade jag i panik i klockan åtta. VAR ÄR MITT PASS????
Jag har nu letat på alla tänkbara ställen i lägenheten och det finns ingenstans. Jag kan inte komma fram till nåt ställe där jag skulle ha lagt det! Så nu hoppas jag att det ligger kvar i Solna, annars vet jag inte vad jag gör.
Har tillåme hittat mitt gamla, ogitliga pass från 1963 men det nya ser jag inte röken av. FAN. Typiskt.

Nu ska jag till sjukgymnasten och försöka tränga bort de här tankarna tills jag får svaret av mamma halv elva.
Andas Anna, andas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback