London baby!!!!

Pappa och ringde och sa att passet precis som jag hoppats på låg i en låda i lägenheten i Solna. Puuuuuh...

Om en halvtimme bär det av till flygbussen. Vet inte om jag fått med mig allt men hur mycket behöver man egentligen för fyra dar i London???
Det är alltså Tully-Reunion som gäller. Tully är stället där jag och Stuart träffades så romantiskt. Han plockade bananer och jag sprayade kemikalier runt träd...det var tider det.
Det var helt klart den konstigaste lilla håla jag sett hittills i mitt liv och där fanns absolut ingenting annat att göra än att jobba, supa och prata med folk. Men vi lyckades träffa många kompisar där och nu ska vi ha återträff allihopa i London.
Sex tyskar, tre engelsmän, två svenskor och en skotte. Vi ska bo allihopa i ett stort rum på ett hostel nära London Bridge.
Kan ju inte bli annat än lyckat!!!???

Jag har ju aldrig vart i London så vi får se om jag lyckas se några sevärdheter och inte bara dricka bag in box och spela Ring of fire. Det visar sig!!! Skoj ska det bli iallafall. Nu måste jag kolla att jag fått med mig allt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback