"Jag är utklädd till mig själv..."

Helgen spenderades i Eskilstuna. Dags för ännu en maskerad och jag var väl inte jätteexalterad över det kanske. Hade inte ork eller pengar att lägga ner på nån bra utklädnad...

Tågresan gick prima, grådassigt väder ute dock så det vi såg av Eskilstuna var väl inte jätteimponerande. Hängde lite i Nattis lya som för övrigt var jättefin!!! Sedan blev det en promenix till Coop som låg typ 2km bort. (lite för långt bort för mitt knä egentligen)

Började göra iordning oss, byta om, jag krusade mitt hår. (Senast jag gjorde det var jag väl 5år eller nåt!) Sen gick vi och åt pizza! Såg inte mycket av stan men trots det såg vi typ 15 pizzerior! Helt sjukt! Äter de inget annat i Eskilstuna???

Sen gjorde vi oss klara och utklädda, jag var Abba-discoqueen, Mian var basketspelare, Phia var ridtjej, Stu och Jonna var pirater, Nattis var sjuksköterska och det var uppenbart att hennes läkarrock varit med några helger, ett antal rödvinsfläckar!

Men det visade sig att vi var typ de enda som var utklädda!!! Av 20 pers som kom kanske tre till var utklädda!!! Två änglar och en Elvis, vilket ju var skoj! Men resten hade bara normala kläder. Det är ju inte meningen att man ska skämmas för att man är utklädd på en maskerad, man ska ju ha dåligt samvete om man INTE är utklädd!
Blev iaf hyfsat förbannad... även på att vissa personer var aspackade redan klockan nio... Men så kan de väl va med studentpartyn...
Vi blev lite sega sen och orkade inte riktigt vara sociala vilket var synd! Blev iallafall lite halvhjärtat dricklekande å så sen innan vi gick till sängs.

Helgens upptäckter:
OLW Cream cheese chips!! Har helt missat dessa utsökta chips! (Har alltid varit Estrella-fan) men vi var överens om allihopa att de här var sjuuuukt goda!

Drack jordens godaste varm vit choklad på centralstationen!!! Drack White hot chocolate massa gånger i Australien men har inte sett det här alls tyvärr. Å jag som inte gillar varken kaffe eller varm choklad vart verkligen överlycklig nu! Prova det!!

Annat som hänt i helgen:
Gick på innebandymatch och såg gamla lagkamrater spela mot varandra. Träffade massa människor jag inte sett på länge å det var kul å se lite bandy igen!
Blev även raggmunk och äppelpaj hemma hos päronen efter matchen, I love mammas mat!

 Ge mig mer chirre!!!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

haha, vilka v tokfulla innan nio??

säger jud e, jag missade typ ALLT denna helg.. som vanligt=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback