Oh boy, vilket vackert väder!!

Måste säga att när solen skiner såhär som den gjort hittills i veckan är det inte helt fel att jobba kväll!

En typisk jobbdag:
Upp vid halv nio. Lite glassande på balkongen med bikinin på i morgonsolen, läsandes min bok jag hållit på med i ett antal månader nu. Promenad, joggingrunda eller varför inte en lunch i stan med Phia å Lisa? Thainudlar med räkor, yum yum yum. Jag saknar maten!!!!!
Hem, hitta en matlåda gjord till mig i kylen, finemang! Cykla till jobbet.

Lika kul blir det knappast att jobba kväll när EM börjar. Vill jag inte ens tänka på!
Så då gör jag inte det.

Istället kan jag till min stora glädje uppmärksamma alla på att solen (enligt smhi.se) ska stråla imorrn med! Jippie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback