Hurtig

Det är inte lätt att få sin kondis tillbaks när man legat på stranden i typ år och dar och käkat alla olika sorters onyttigheter utan att göra mer än att klappa sig om magen efteråt.
Men men, gick ut och sprang förra veckan å inte nog med att jag typ dog direkt så lyckades jag också dra på mig jordens förkylning som jag sedan förde vidare till typ allt och alla. Har tagit ett jäkla tag att försöka bli av med all halsont, snorighet och hosta, måste fortfarande snyta mig typ hela tiden.
MEN, idag var det iallafall dags för ett nytt försök att få kroppen att fatta att semestern e över!
Gick ut och sprang igen. Och fy fan. Även denna gång trodde jag att jag skulle dö fastän jag inte sprang speciellt långt. När jag för länge sedan fortfarande hade något som kallas kondis så gillade jag att springa. Men nu kan jag förstå andra som inte tycker att det är lika kul...
 Kändes som alla hurtigt flög förbi mig i spåret utan så mycket som en svettdroppe på kroppen i sina åtsittande små joggingtajts.
Men jag vet att det blir bättre och bättre och det känns ju faktiskt jävligt skönt efteråt!
Iallafall en liten början till mitt nya hälsosamma liv...eh...

Kanske ska fira med lite chirre ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback