Helloooo helgen!

Ja, tänka sig så det kan gå...

När jag kom till jobbet idag så var nåt av det första jag fick höra en ursäkt från hon som skickat utbildningsschemat till  mig.
"Jag är ledsen Anna men jag hade råkat mejla dig schemat för 2007."
Va syyyyynd.
Istället fick jag nu höra att det nog var bäst att inte börja med en riktigt stressig helg. Så helt plötsligt jobbar jag nu 7-16 på fredag, ledig lördag och jobbar 15-23 på söndag.

Och utan att jag visste ordet av så kunde jag både gå på Phias grillkväll och åka till Uppsala med Mian.

Shit. Blir nästan rädd. För bra för att vara sant ju!?

MEN. Som vanligt finns det ett men. Inte kul å jobba skift under EM. Kan nämligen bara se Sverige-Grekland. Jobbar både under Sverige-Spanien och den avgörande Sverige-Ryssland matchen. Och antagligen midsommar. Så lite tur ska jag väl kanske ha...

Borde vara trippel OB under EM tycker jag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback