Bye bye helgen...

Har sett fram emot den kommande helgen hyfsat länge. För en gångs skull var det massvis med skoj inplanerat i förväg!
Fredag kväll=grillkväll hos Phia, mysigt värre och typ alla ska komma.
Utom jag nu. Blä.
Lördag och söndag skulle jag och Mian spendera i Uppsala. Kolla in stan, gå på ferre, hälsa på hennes brorsa och träffa två polare vi reste med i Australien. Jag menar, hur mycket roligare kan en helg bli?

MEN igår fick jag mitt utbildningsschema för de två kommande veckorna. Hade inte trott att jag skulle få börja med att jobba helg men tji fick jag förstås. Nånstans i bakhuvet hade jag väl lite på känn ändå att min riktigt kanonskojiga helg inte skulle få bli så skoj som jag tänkt.

Fre 17-03. Lör 16-02. Bye bye Phias grillfest. Bye bye Uppsala. Hello jobbet.

Självklart är jag ledig hela nästa helg när jag inte har ett skit inplanerat. Men det blir nog bra med det!

Första dagen imorrn alltså. Kvart i sju ska jag vara där så det blir upp långt före tuppen!
Hoppas, hoppas, hoppas att det kommer verka okej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback