Fan vad Sthlm e najs!

iallafall såhär på försommaren.
I fredags hamnade jag på Skinnaviksberget med Nattis, Jonna å Andreas å med nåra cider i handen.
Hur mysigt som helst.
I lördags blev det solning i Rålis, har nu värsta sport-bh-ränderna på ryggen. De e ju läckert. Det blev också pannkakor till lunch (tack Phia!), isglass och en snabbtitt på Maran.
Sen blev det ännu mera smaskens hos Mian på kvällen. Håll i er nu men jag hade inte ätit tacos på över ett halvår! Det är ju faktiskt inte normalt!
Rabarberpaj blev det ju också, för det hjälper ju absolut till när man vill komma i jeansen! Jo men visst.
Äh, skit samma, det var så smarrigt så det tänker jag inte må dåligt över!

Nu har jag HELG!!! E ledig ons-tors. Blir till å städa rummet. Mycke som måste göras. Kan nog hinna med lite LOST-avsnitt också. Sorry Mian men väntade ändå sju veckor!

Nu ska jag fira helgen med att åka in till stan å göra drogtest. Spännande va?

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej!

På den här sidan har du chans att vinna en resa för
35000 kronor!!

http://www.alltforforaldrar.se/kul/promo/extpage/8644


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback