Det där gick ju bra...

Tänkte på nå vänster inte på att när man tar drogtest så görs det genom urinprov.
Så jag gick på toa nån gång ett tag innan jag åkte in till stan och när jag kom dit å skulle kissa i en kopp så kom det inte mer än några droppar. Bra Anna, bra.
Så det var inte mycket annat att göra än att vänta på att bli kissnödig.
Köpte te på donken och drack en hel del vatten.
Satte mig i en park och tänkte glassa lite i solen. Det gick inge vidare. Började med att jag brände tungan rejält direkt på teet som var kokhett. Var väl för ivrig.
Hade inte tagit med mig nåt att läsa, det skulle ju gå jättefort me testet, så var lite uttråkad.
Upptäckte sen att hörlurarna till Ipoden slutat fungera så lyssna på musik kunde jag inte heller göra.
Men tänkte ändå att jag bara kunde sitta och ha det skönt. Men det gick inte heller. För när jag satt där kom plötsligt tusentals små gröna flug-insekter. De var överallt. På jeansen, linnet, armarna, i väskan. Fjongade bort dom en efter en men de var jävligt envisa! Omöjligt å sitta där.
Så fick gå omkring lite istället. Inte på shoppinghumör heller så det blev det inget av.
Fan, tog ju evigheter att bli kissnödig igen!
De hade också sagt att jag inte fick dricka för mycket vatten, då skulle inte proven funka.
Lyckades iallafall få tiden att gå och till slut blev jag riktigt kissnödig.
Så gick tillbaks å gjorde provet. Å hann knappt hem sen förrän jag fick springa in på toan. Har sen kissat hela kvällen typ! Nu var det minsann inga problem!
Ja, så kan det gå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback