Fredag, lördag, söndag.

Fy fabian för att jobba lönehelgs-natt. Eller helg-natt över huvud taget.
Orka prata med massa fulla människor när polarna är ute och har skoj.
En engelsk kund som jag försökte vara trevlig mot avslutade med "Go fuck yourself!" Ett antal fulla, "trevliga" killar (som säkert trodde att de var de första som någonsin frågat) undrade hur gammal jag var, vilken tid jag slutade och sa ju det att jag hade deras nummer så det var bara att höra av sig. Hade lust att svara att jag vägde 200kg och var 45. Undra om de fortfarande ville att jag skulle följa med ut då!

Jaja, överlevde fredag och lördag kväll ändå och igår hann jag ju iaf vara ute i det fina vädret!
Firade morfar och spelade minigolf med släkten, lyckades med bedriften att komma sist av alla. Och då var vi ändå typ tio pers. Det var ju kul eftersom jag är en sån bra förlorare! Men nån ska ju komma sist också.

Vaknade gråtande i natt för tredje gången i år. Även tredje gången någon dog i drömmen. Första gången var det min pappa, förra gången var det jag och denna gång var det en kompis! Riktigt jäkla hemsk dröm, hoppas att jag slipper fler såna i den närmaste framtiden!

Idag var jag iaf ledig. En dag! Firade med att åka och bada, två dopp blev det, vid Nacka av alla ställen. Åkte dit med Stus irländar-polare och hans tjej. Trevlig dag!

Jobbar sent i veckan så om nån e ledig så hittar jag gärna på nåt!
Fick förresten min klänning i fredags och den satt jättebra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback