Somrigt

För nån timme sen kom jag hem från stan. Mian tyckte att vi skulle äta glass på Fjällgatan och kolla in utsikten. Värsta bra förslaget en underbar kväll som den här tyckte jag, Stu och Amanda.
Så det blev matlåda, kulglass och sen en promenad tillbaks till Medborgarplatsen och Söderhof, öl för dom och cider för mig.
Mums mums och mums.
Igår tog jag också vara på sommaren. Jag gick på aerobics på gymmet. Helt galet najs nu när det är semestertider och vi var typ sju stycken på passet. Massor med utrymme och man såg bra.
Har ända sen jag skadade knät önskat att jag kunnat köra pass på gymmet men inte vågat. Var en aning rädd nu med men det här gick ju bra, lite trött i knät och så men hur jäkla skoj som helst att få shaka loss lite! Önskar jag kunde köra varje vecka, helt klart!

Nu sitter jag här och försöker hålla mig vaken. Är egentligen skittrött men får inte somna för måste sova till typ tolv imorrn eftersom jag sen jobbar till tre imorrn natt. När alla polare förresten är ute och partar. Buhu.

Sommarplaner framöver:
Imorrn - sola gärnet innan jobbet.
Lördag - Picknick i Tantolunden och minigolf.
Söndag - Möjligtvis badande nånstans.
Nästa helg - Ålandskryssning med hela tjocka släkten. Party. Sol. Och god mat.
13 augusti - Skottland!!!

Nu ska jag kolla nåra avsnitt av House innan det är läggdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback