Sen sist jag skrev har jag...

...varit ute för första gången sen jag kom hem. Alltså verkligen på tiden. En riktigt skoj kväll, fullt ös på dansgolvet hela natten till 90-tals hits!
...varit på bio och sett SATC-filmen. Den var jättebra såklart men jag hade på nå vis ännu högre förväntningar.
...jobbat hela helgen. Blä.
...sett två dvder, Stockholm Boogie och Ratatoille. Båda får godkänt.
...läst ut en bok, Violets are blue av James Patterson. Loved it!
...spelat kubb två gånger. Båda kvällarna var najs även om jag inte helt oväntat är världens sämsta förlorare. Fy fan.
...solat lite när jag haft chansen men egentligen mest bleknat bort på kontoret.
...cyklat in till stan i ösregn för att leta klänning till bröllopet i Augusti. Inte blev jag klokare.
...bowlat! Gick helt okej så den dåliga förloraren behövde inte må så uselt iaf.
...varit skitnyttig och ätit pizza och choklad. Både älskar och hatar att få chokladaskar. Hur farligt som helst.
...kollat slutet på EM. Nu är det allsvenskan som gäller. Började ju inte helt fel med vinst 1-4! :)
...ätit kina-mat och sushi buffé vid Zinken. Finns inget bättre och trodde jag skulle spricka efteråt.
...rört kroppen lite iaf. Jogging och promenader. Inte tillräckligt för all alkohol och onyttig mat dock.
...spelat singstar all by myself. Inte gör det nåt, det är ett sjukt bra sätt att fördriva tiden!
...drömt att jag var döende i en livshotande afrikansk sjukdom. Hade några timmar kvar att leva. Riktigt läbbigt!
...börjat på det här inlägget ungefär hundra gånger men aldrig orkat avsluta det.

Nu ska jag göra mig färdig och dra iväg på party. Träffar förhoppningsvis massa innebandy-folk jag inte sett på år och dar. Hoppas på en skoj kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback